DIETA PODSTAWOWA 

 

PONIEDZIAŁEK 25/05

Śniadanie: Pieczywo mieszane z masełkiem pasta z cieciorki z pomidorami i bazylią, ser żółty. Warzywa: ogórek kiszony. Kakao

Zupa: Żurek z jajkiem i ziemniakami

II danie: Cepeliny z mięsem wieprzowym surówka z kapusty pekińskiej. Kompot owocowy

Podwieczorek: Serek homogenizowany naturalny. Owoc sezonowy. Herbata owocowa

 

 

WTOREK 26/05

Śniadanie: Kasza manna na mleku. Pieczywo mieszane z masełkiem, kiełbasa żywiecka. Warzywa: pomidor, roszponka. Herbata z miodem i cytryną

Zupa: Pomidorowa z makaronem

II danie: Ziemniaki, kotlecik pożarski z kurczaka, surówka wielowarzywna. Kompot owocowy

Podwieczorek: Domowa galaretka z naturalnego soku z zatopionymi owocami. Biszkopty. Herbata z miodem i cytryn

 

 

ŚRODA 27/05

Śniadanie: Pancakes na ciepło. Pieczywo mieszane z masełkiem, jajeczko na twardo. Warzywa: papryka, szczypiorek. Kakao

Zupa: Kalafiorowa z ziemniakami 

II danie: Kasza gryczana, pieczeń rzymska w sosie pieczeniowym, buraczki na ciepło. Kompot owocowy

Podwieczorek: Ryż na mleku na gęsto z polewą truskawkową. Herbata rumiankowa

 

 

CZWARTEK 28/05

Śniadanie: Płatki żytnie na mleku. Pieczywo mieszane z masełkiem, pasta z twarożku z kiełkami i czarnuszką. Warzywa: ogórek zielony. Herbata miętowa

Zupa: Pieczarkowa z makaronem

II danie: Risotto z kurczakiem i warzywami, surówka z marchwi z jabłkiem. Kompot owocowy

Podwieczorek: Domowa szarlotka na mące żytniej. Herbata miętowa

 

 

PIĄTEK 29/05

Śniadanie: Jogurt naturalny z rodzynkami i pestkami słonecznika. Pieczywo mieszane z masełkiem, pasta z jajka ze szczypiorkiem. Warzywa: papryka. Herbata żurawinowa

Zupa: Z soczewicy z ziemniakami

II danie: Makaron świderki z serem białym z polewą jogurtową. Kompot owocowy

Podwieczorek: Kanapeczki z serem żółtym, marchewka do pochrupania. Herbata żurawinowa

 

 

 


                 

 DIETA BEZMLECZNA

 

PONIEDZIAŁEK 25/05

Śniadanie: Pieczywo mieszane, pasta z cieciorki z pomidorami i bazylią. Warzywa: ogórek kiszony. Kakao

Zupa: Ziemniaczana

II danie: Cepeliny z mięsem wieprzowym surówka z kapusty pekińskiej. Kompot owocowy

Podwieczorek: Serek sojowy waniliowy. Owoc sezonowy. Herbata owocowa

 

 

WTOREK 26/05

Śniadanie: Kasza manna na mleku.roślinnym Pieczywo mieszane, kiełbasa żywiecka. Warzywa: pomidor, roszponka. Herbata z miodem i cytryną

Zupa: Pomidorowa z makaronem niezabielana

II danie: Ziemniaki, kotlecik pożarski z kurczaka, surówka wielowarzywna. Kompot owocowy

Podwieczorek: Domowa galaretka z naturalnego soku z zatopionymi owocami. Krążki ryżowe. Herbata z miodem i cytryn

 

 

ŚRODA 27/05

Śniadanie: Pieczywo mieszane, jajeczko na twardo. Warzywa: papryka, szczypiorek. Kakao

Zupa: Kalafiorowa z ziemniakami niezabielana

II danie: Kasza gryczana, pieczeń rzymska w sosie pieczeniowym, buraczki na ciepło. Kompot owocowy

Podwieczorek: Ryż na mleku na gęsto z polewą truskawkową. Herbata rumiankowa

 

 

CZWARTEK 28/05

Śniadanie: Płatki żytnie na mleku roślinnym. Pieczywo mieszane, szyneczka drobiowa. Warzywa: ogórek zielony. Herbata miętowa

Zupa: Pieczarkowa z makaronem niezabielana

II danie: Risotto z kurczakiem i warzywami, surówka z marchwi z jabłkiem. Kompot owocowy

Podwieczorek: Domowe ciasto Zebra bezmleczna.. Herbata miętowa

 

 

PIĄTEK 29/05

Śniadanie: Pieczywo mieszane, pasta z jajka ze szczypiorkiem. Warzywa: papryka. Herbata żurawinowa

Zupa: Z soczewicy z ziemniakami

II danie: Makaron świderki z serem białym z sosem pomidorowym z bazylią. Kompot owocowy

Podwieczorek: Kanapeczki z polędwicą sopocką, marchewka do pochrupania. Herbata żurawinowa

 

 


                  

Do przygotowania posiłków używane są przyprawy: pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, majeranek, oregano, bazylia, zioła prowansalskie, papryka słodka, pieprz ziołowy, kwasek cytrynowy, cukier waniliowy.

Zgodnie z informacjami od producentów mogą one zawierać śladowe ilości:
glutenu, mleka, jaj, soi, selera i gorczycy.